سوالات متداول شما
سفارش کالا در تمامی روزهای سال به صورت 24 ساعته امکان پذیر است.
پس از تکمیل سفارش و تایید همکاران بخش فروش بابت ارسال، سفارش در نوبت ارسال خواهد رفت. ارسال سفارشات روزانه یک بار از طریق پست یا تیپاکس انجام میشود. سفارشات شما بعد از ثبتدنهایتا 24 تا 48 ساعت کاری تحویل پست میگردد پس از اینکه سفارش مشتری ارسال شد، با مراجه به صفحه پروفایلتان در پایین صفحه کد پیگیری مرسوله خود را دریافت نمایید . با وارد کردن کد رهگیری در سایت پست، میتوانید از آخرین وضعیت محصولتون آگاه شوید
فروشگاه بی مارکت دارای نماد اعتماد الکترونیکی تک ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت است.
همچنین دارای امتیاز 5 ستاره در وبسایت ترب میباشد و نزدیک به 2 سال سابقه فعالیت در فروش آنلاین را دارا میباشد
بله ، فروشگاه حضوری بی مارکت یه آدرس :
- مهاباد – بازارچه ساحلی – راسته اول – فاز b – طبقه 1 – غرفه 1136
میزبان قدوم پر مهر شما عزیزان برای خرید حضوری نیز میباشد
تمامی محصولاتی که در سایت با عنوان موجود نمایش داده شده و برای آنها قیمت تعیین شده است.
فروشگاه بی مارکت همواره سعی در ارائه محصولات با مناسب ترین قیمت دارد. قیمت محصولات در این فروشگاه بسیار رقابتی و در مقایسه با سایر فروشگاه ها بسیار مناسب است. ضمن اینکه گاهی برخی از محصولات در شرایط ویژه به فروش میرسند که قیمت آنها بسیار پایین تر از قیمت بازار است.
بله، شما میتوانید از یک محصول به تعداد زیاد در صورت موجودی و یا چند محصول مختلف را به صورت همزمان سفارش دهید.
بسته به فاصله شهر از مهاباد حدود 2 تا 5 روز کاری از زمان ارسال، کالا به دست مشتری میرسد.
پس از ثبت سفارش به درگاه بانکی متصل شده و از طریق شماره کارت بانکی و رمز عبور مبلغ سفارش پرداخت خواهد شد. بی مارکت از درگاه معتبر تایید شده توسط بانک مرکزی و شاپرک دارای نماد اعتماد زرین پال استفاده می کند
بدیهی است که مشتری فقط هزینه کالا را میپردازد و در بی مارکت هزینه های اضافه مانند مالیات بر ارزش افزوده، عوارض و … به مشتری تحمیل نمیشود
در این شرایط ابتدا باید مطمئن شد مبلغ از حساب کسر شده که این موضوع با دریافت تراکنش های بانکی و یا دریافت SMS پرداخت از طرف بانک مشخص میشود. اگر مبلغ در حساب بانک طرف قرارداد باقی بماند، بین 2-3 ساعت تا نهایتا 72 ساعت بعد مبلغ بازگشت داده میشود. اما اگر پس از ثبت سفارش یا پرداخت، SMS تایید برای شما ارسال نشد یا در اولین فرصت در روز کاری با شما تماس گرفته نشد، میتوان با همکاران بخش پشتیبانی موضوع را هماهنگ کرده تا پس از تایید مبلغ دریافت شماره کارت مشتری، مبلغ عودت داده شود.